ブラス株式会社
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising
01-389 ワルシャワ
ul. Świetlików 8/97
(22) 663-44-26電話番号:
(22) 663-44-28ファックス番号:
office@brass.com.pl電子メール:
www.brass.com.plアドレス:
マーケティング プログラム
ピョートル・ヤーンチック係員:
marketing@brass.com.pl電子メール:
505-185-787電話番号:
Eマーケティング
ピョートル・ヤーンチック係員:
alert@brass.com.pl電子メール:
505-185-787電話番号:
クリエーティブエージェンシー
パベウ・ヤ二シェフスキ係員:
kreacja@brass.com.pl電子メール:
516-037-599電話番号:
ブラス・イベンツ
トマシュ・ロズバドフスキ係員:
電子メール:
t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666電話番号:
広告ギフト
カタジナ・ルーラ係員:
gadzety@brass.com.pl電子メール:
505-185-795電話番号:
Szkolenie "SPRZEDAŻ APTECZNA"
- Adam Michajłow, 35 lat, właściciel sieci aptek Sokrates, były dyrektor handlowy Cefarm Białystok oraz przedstawiciel medyczny Polfa Kutno, Beaufor-Ipsen i Abbott.
- Piotr Janczyk, 36 lat, właściciel firmy konsultingowej Brass, były kierownik sprzedaży Abbott,
Merck i TEVA.
Czas trwania zajęć: 8 godzin.
Część pierwsza: 4 godziny – prezentacja i ćwiczenia zespołowe.
Cześć druga: 4 godziny – warsztaty i praca w grupach.
Liczba uczestników: grupa do 20 osób.
- Ekonomiczne podstawy handlu aptecznego (teoria i praktyka)
- Definicje ceny, marży, przychodów, kosztów, dochodów, zysku/straty
- Segmentacja aptek
- Różnice między aptekami indywidualnymi i sieciowymi
- Osoby decyzyjne w aptece (z kim, kiedy i o czym rozmawiać)
- Cena leku – ścieżka od producenta do pacjenta (w tym: marże, rabaty, promocje)
- Listy leków refundowanych oraz limity
- WIN/WIN po polsku
- Rodzaje rabatów (w tym ile naprawdę kosztuje producenta udzielony rabat)
- Pakiet sprzedażowy i jego konsekwencje (czy rozdawnictwo produktów to najlepsze narzędzie na obecnym rynku farmaceutycznym?)
- Leki za 1 grosz i promocje cenowe oraz sposoby ich rozliczania
- Odpłatność pacjenta a zysk apteki (refundacja, pełna odpłatność, leki spoza list leków refundowanych)
- Narzędzia promocyjne z punktu widzenia farmaceuty
- Potrzeby farmaceutów – najczęstsze błędy przedstawicieli
- Wspólna polityka firma-apteka-pacjent
- Warsztaty (ścieżka cenowa, rozmowa z farmaceutą, kontrargumenty w rozmowie na „NIE”)