• Polski
  • Angielski
  • Francuski
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Węgierski
  • Rosyjski
  • Włoski
  • Japoński

ブラス株式会社
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising

01-389 ワルシャワ
ul. Świetlików 8/97

(22) 663-44-26電話番号:
(22) 663-44-28ファックス番号:
office@brass.com.pl電子メール:
www.brass.com.plアドレス:

マーケティング プログラム
ピョートル・ヤーンチック係員:
marketing@brass.com.pl電子メール:
505-185-787電話番号:


Eマーケティング
ピョートル・ヤーンチック係員:
alert@brass.com.pl電子メール:
505-185-787電話番号:


クリエーティブエージェンシー
パベウ・ヤ二シェフスキ係員:
kreacja@brass.com.pl電子メール:
516-037-599電話番号:


Brass events

ブラス・イベンツ
トマシュ・ロズバドフスキ係員:
電子メール: t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666電話番号:


広告ギフト
カタジナ・ルーラ係員:
gadzety@brass.com.pl電子メール:
505-185-795電話番号:


FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Strona główna Pharma-marketing Szkolenia apteczneSPRZEDAŻ APTECZNA
Szkolenia apteczne

Szkolenie "SPRZEDAŻ APTECZNA"

Trener prowadzący:
  • Adam Michajłow, 35 lat, właściciel sieci aptek Sokrates, były dyrektor handlowy Cefarm Białystok oraz przedstawiciel medyczny Polfa Kutno, Beaufor-Ipsen i Abbott.

Organizator:
  • Piotr Janczyk, 36 lat, właściciel firmy konsultingowej Brass, były kierownik sprzedaży Abbott,
    Merck i TEVA.

Czas i forma

Czas trwania zajęć: 8 godzin.
Część pierwsza: 4 godziny – prezentacja i ćwiczenia zespołowe.
Cześć druga: 4 godziny – warsztaty i praca w grupach.
Liczba uczestników: grupa do 20 osób.

Treść szkolenia
  • Ekonomiczne podstawy handlu aptecznego (teoria i praktyka)
  • Definicje ceny, marży, przychodów, kosztów, dochodów, zysku/straty
  • Segmentacja aptek
  • Różnice między aptekami indywidualnymi i sieciowymi
  • Osoby decyzyjne w aptece (z kim, kiedy i o czym rozmawiać)
  • Cena leku – ścieżka od producenta do pacjenta (w tym: marże, rabaty, promocje)
  • Listy leków refundowanych oraz limity
  • WIN/WIN po polsku
  • Rodzaje rabatów (w tym ile naprawdę kosztuje producenta udzielony rabat)
  • Pakiet sprzedażowy i jego konsekwencje (czy rozdawnictwo produktów to najlepsze narzędzie na obecnym rynku farmaceutycznym?)
  • Leki za 1 grosz i promocje cenowe oraz sposoby ich rozliczania
  • Odpłatność pacjenta a zysk apteki (refundacja, pełna odpłatność, leki spoza list leków refundowanych)
  • Narzędzia promocyjne z punktu widzenia farmaceuty
  • Potrzeby farmaceutów – najczęstsze błędy przedstawicieli
  • Wspólna polityka firma-apteka-pacjent
  • Warsztaty (ścieżka cenowa, rozmowa z farmaceutą, kontrargumenty w rozmowie na „NIE”)

Zapraszamy do kontaktu